Eerst Ulla geholpen met de vogelkooi naar buiten brengen en schoon gemaakt. Daarna naar Bjärtrå naar een vriendin van ons die daar een massage praktijk heeft. Samen geluncht. Nog even wat boodschappen gedaan en terug naar Ulla. Wat aanpassingen aan de vogelkooi gedaan en samen gegeten. Na het eten zijn Sandra en ik nog even naar het spookhuis gelopen wat al 75jaar leegstaat. De eigenaar gewoon vertrokken iets wat hier vaak gebeurt. Zonde want nu is het huis alleen nog maar te slopen😔. Hier staan reuze rode klavers langs de weg waar je gewoon op kunt lopen zonder auto’s als je er 4 tegen komt is dat veel.








































































































































