22 juni Vilhelmina Oude stadje Vilhelmina bezocht en de wandeling gedaan langs oude huisjes . Mooi uitzicht onderweg en net voor Vilhelmina op parkeerplaats gestaan. Share this: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Like Loading... Related