23 juni

Nu Vildmarksdägen

Vandaag de tweede dag op een natuur weg rond Vilhelmina. We hadden een mooie slaapplek bij water vallen. We zijn heel hoog geweest waar ook zelfs nog wat sneeuw lag net rond vriespunt.

Nu staan we op een camping in Gäddede.

Geen echte gezien maar wel in klein museum. De Moose en rendier wel gezien helaas geen foto

Leave a comment